szerda, március 16

hangok

legkedvesebb hifikhez értő barátom te most kicsit fordulj el és ne figyelj ide, mert olyan dolgot fogok magasztalni, amitől kisebb leszek a szemedben.

szóval van a régi fülesem és van az új. na a régit is imádtam a sárga 200 forintos fülhallgatóm után, de a mostani... az olyan pont, hogy szólnak rajta a zenéim. nem vesztem el rajta a zene felét, csak azt, amit az én fülem valószínűleg már észre sem vesz. szóval van basszus...3 év laptophangszóró és ipod füles után csodát tett az iphone füles a zenékkel. szépen szólnak én meg el vagyok telve az eddig nem hallott sávokkal.

egész nap csak a fényben ugrálnék és hallgatnék mindent az elejétől újra meg újra.
szerencse a lakótársaimnak, hogy a népzene fanatizmusom egyszerre jött elő a füllhalgató intézményének felfedezésével, különben valószínűleg a zenéről úgy általában letiltanának.

éljen a brácsa, ami évek óta nem hallatszik :)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

kis lépés a (relatíve) minőség felé. nagyon üdvözlendő, h hallod a különbséget, sokan még ennyit sem... kezdesz "audiofül" lenni(:

zsozsika írta...

ezt bóknak veszem :D

Nap írta...

oszt mégis odafigyel! milyen viselkedés ez?! :)