szerda, március 30

remek, élethű álmaim vannak mostanában. ma reggel például arra keltem, hogy most akkor tényleg van egy gyerek mellettem?
ugyanis álmomban szültem egy nagyon okos kisfiút. így simán...bele a mostani életembe...érdekes módon örültem neki...
megszületett a kiskölyök és aztán rögtön beszélni kezdett, meg ilyenek...erre anya, mint jó gyógypedagógus megállapította róla, hogy biztos fogyatékos lesz, mert azok szoktak ilyen okosak lenni. én meg a telefonom felett álltam épp, mikor fel kellett kelnem, hogy felhívom gyermekem apját a szituációról, hogy jöjjön, mert itt várja a család, hasonlók, de mikor kiderült volna, hogy kit hívok, finoman el kezdett zenélni katiemelua ésa 9 millió bicikli, ami annyit jelent, hogy a sleep cycle szerint elég éber vagyok már ahhoz, hogy felkeljek...

Nincsenek megjegyzések: