vasárnap, szeptember 28

hétvége

ha felérek a koliba, leírom, hogy milyen volt a hétvégém...de ha valaki addig eddig elolvasná, kíváncsi vagyok, hogy mire tippel..de tényleg..jóra-e vagy rosszra?

nem gondoltam volna ennyi kommentre, szóval mindenképp folytatom
nagyjából mindenki rátapintott a valóságra, bár koppány nem sok mindent hagyott ki:D
szóval csütörtökön hazamentem, állomáson vártak...jó volt, de valahogy semmi közünk nem volt egymáshoz...két hét ezt tenné az emberrel, hogy nem tudja, hogy hogyan is kell köszönni, üdvözölni, újralátni, szerelmesen örülni?
hát úgy tűnik igen...elvileg idill lett volna az egész..négy nap együtt végre már nem is tudom mennyi sziamostjövökénmegmostmegyek találkozás után...de nem ment...mind a kettőnk valahogy ráált az egyszemélyes életre, és ugyan vágytunk a másik után(én biztosan), de nem tudtunk mit kezdeni a helyzettel...pedig elvileg felnőttek vagyunk és okosak(ő biztosan)
aludtunk együtt, kirándultunk együtt, tanultunk együtt..nem nagy dolgok, de ezek is úgy hiányoznak
még bulizni is voltunk, ahonnan hazajöttünk,majd a kedves elment szépen biciklizni 15 percre, majd 1 óra után felhívtam, hogy aludnék már jöhetne vissza és kiderült, hogy visszament a buliba..nem borultam ki ahhoz képest, de hazajött az elkövetkező két hét megint nem látjuk egymást előtti utosó közös együtt lehetünk estére és nem tudott magáról...reggel meg adott egy puszit és kimászott a kapun..még mindig nem borultam ki igazán...hazament..ennyi...elment bulizni, meg se lepődöm..csak ez az egész tudpm, hogy amiatt van, hogy távol vagyunk agyban egymástól, fizikailag meg méginkább...kaptam tőle levelet...szívem szakad szét...most már a koliban vagyok, internetfüggőségemnek hódolok, és mérlegelek, hogy most akkor jó volt, vagy nem a hétvégém...de én ezen a héten biztos nem fogok haza igyekezni...nem tudom...papalant húznék a fejemre...

5 megjegyzés:

bemapoe írta...

Nekem inkább személyesen meséld el.

Koppany írta...

rosszra

Koppany írta...

nem, inkább jóra

Koppany írta...

nem tudom, szabad a gazda

Unknown írta...

:)
ha Kassa akkor kurvajóra.
remélem. baszsus találkozzunkmár!
Nap