szerda, szeptember 3

KO

Igazából szombat óta Budapesten vagyok, nem mentem haza...itt vagyok...minden este megküzdök a hazajutásért, napközben igyekszem minél kutúráltabb programot találni magamnak, meg néha a szobatársamnak is...ez a mai napon például úgy néz ki, hogy én felkeltem fél 11 körül, de a szobatűrsam már kilencre elment a közös programra...én már eleget ittam..feladom...nincs kedvem vetélkedni...a GT meg a tegnapi éjszakai túra elég volt...levették a melltartóm, földben meghúzgálták, bekötött szemmel rám adták, kockacukrot kellett ennem egy fiúról...egy na mindegy...nem véleményezem, még megtalálja a blogom...:S de volt rajta mindenütt cukor, az én szemem meg csukva volt...egy övcsatott beazonosítottam, meg egy cipőt meg egy szájat...itt biztos voltak kockacukrok ,a többit sejtem..undi volt...lihegett...na mindegy erről szól a csapatépítés...