vasárnap, szeptember 14

újra...hol is?

Én most itthon vagyok?
nem hinném, de otthon se vagyok otthon, mert nincs saját törülközőm, és vendégként kezelnek...
de nem is vagyok ott annyit, hogy az teljes jogú ott lakásnak számítson, de akkor hol is lakok én tulajdonképpen???
itt? de ez meg nem igazi otthon, innen vágyom máshová, vagy mást is vágyok ide...
teljes fogalom és helyzetzavar...egyedü a keleti területén érzem úgy magam, ahogy mindig is éreztem magam, már majdnem otthon...a kérdés csak, hoyg merre...

5 megjegyzés:

Bálint írta...

hány fogkeféd van? az mindent elárul :D

zsozsika írta...

kettő

bemapoe írta...

Lakj a Keletiben.

zsozsika írta...

csöves azért még nem vagyok...bár lehet, hogy egyszer az is eljön

Bálint írta...

átmenetileg laksz mind a két helyen.. nincs otthonod.. előbb utóbb továbbállsz függetlenül mindkettőtől.. ennyi :P