kedd, szeptember 23

szét fogok esni

egy óra múlva prezentálni fogok a kommunikáció forrásaiból és határtudományaiból...nem vagyok túl felkészült, viszont ezen múlik a félévi jegyem 50%a...tudok beszélni egy darabig, de biztos nem 15 percig, ezen kívül a kezem is beadta kulcsot, és a bal kezem majd le szakad úgy fáj belülről, és még orrot is kell fújnom...guszta egy szenvedés lesz, és mindez a legelső megnyilvánulás, mióta elkezdődött egyetemista pályafutásom...de nem csak nekem, hanem összességében..még eddig senki nem prezentált...miért nekem kell kezdenem???jajj de nincs kedvem elmenni...

4 prezentáció lett volna ma...ebből három ember office2007-et használ, amit viszont nem ismert fel az iskolai gép...én cseles voltam, bevittem a laptopom,mert sejtettem a technikai távolságot az iskola és a naprakészség között...ami szép és lezárja a történetet...a projektor nem volt hajlandó felismerni a laptopom..nem nem a laptop nem ismerte fel a projektor mondta azt hogy az eszköz nem megfelelő...hát lehet így megbántani a számítógépem lelkivilágát???

4 megjegyzés:

Koppany írta...

tetszik az a kifejezés, hogy "technikai távolság az iskola és a naprakészség között" :)

Koppany írta...

és becézgetsd sokat a laptopod, nehogy egyszer csak megunja a sértegetéseket és beadja a kulcsot

zsozsika írta...

köszönöm dicséreted és építő tanácsaidat

Wing írta...

jogos a felvetés...
az enyém volt idő, hogy klimaxolt...
Rá kellett jönnöm, hogy nemszeretett, egy leányzót... mindig megfagyott:D
Vigyázz rá!