kedd, szeptember 16

lassan hullanak a falevelek


Nyakig belemásztam az őszbe... Tegnap az utolsó órám után este fél kilenc magasságában belém mászott az ősz... A kis földalattival jöttem haza, a Hősök terén szálltam le és onnan gyalogoltam végig a városligeten a szakadó esőben...Narancssárgák voltak a fények, vizes volt minden, kicsit fáztam de volt sálam, pulcsim, kabátom, a táskámban könyvek, sok sok könyvek, és én bandukoltam hazafelé, pocsolyákon át és beleugrálva, esernyő nélkül... Baromi fáradt voltam, és nem volt előtte jó kedvem, de belém mászott az ősz és elkezdett fűteni... Most éppen itthon vagy hogyismondjam, szóval a koliban vagyok, teát iszok és olvasom a sok sok könyvem, amiket a kedves könyvtáros néni adott kölcsön nekem, mert ebben nem volt semmi bürokrácia, tényleg mintha csak kölcsön adta volna...Olyan jó most a saját társaságomba burkolózva lenni egy kicsit, mert így nem érzem olyan idegennek a történéseket, amik egyébként tetszenek, csakhát idegenek...meg kell szokni őket

Nincsenek megjegyzések: