vasárnap, január 25

debrecen trip

Véletlenül tegnap este debrecenben voltam korai öröm koncerten...ami jól kezdődött, mert nem vittünk innivalót csak bort, viszont a buszon szomjasak voltunk szóval...mire debrecenbe értünk pisilnem kellett ami annyira jól sikerült, hogy az alexandrába bementem, a többiek vártak és én véletlenül még vettem magamnak egy szerb antal könyvet is(jezem a bankkártyám üres szóval nem tudom hogyan)
aztán volt egy norvég ihletésű ( bár erre nem lennék büszke) előzenekar és végül korai öröm...táncoltam, jó volt, de utána viccesebb volt hazakószálni, belógni egy koliba, állatokról, növényekről, rettentő némaságról álmodni, majd kilágni a koliból és hazajönni a rónaságot kémlelve...
szép volt meg vicces, kár hogy holnap pestre nem így utazunk, hanem egyedül és szorongva a drága édes néni miatt...node mit sem számít...ha érdekelne, akkor tanultam volna a buli helyett...
most abba is hagyom, mert lelkiismeretfurdalásom van, hogy a gép előtt ülök, de nem a tanulnivalóm van megnyitva, szóval megyek olvasom az új könyvem, vagy inkább térbeli amőbázok:D

Nincsenek megjegyzések: