hétfő, január 5

én már egyszer azt mondtam, hogy ne mcsinálok olyat, mint a továbbküldözgetés, de most muszáj, különben tanulnom kéne

Étel: brokkoli sajttal
Ital: tea
Alkohol: bor
Szín: zöld
Együttes: változó
Színész: Pierce Brosnan
Színésznő: Meg Ryan
Film: kategóriánként változó, de pl Francia csók, Tomas Crown affair, Sok hűhó semmiért
Sorozat: How I Met Your Mother, Dr. House, Friends
Szám: nem tudom

Hiszel-e:

Horoszkópban: nem
Istenben: nem tudom
Túlvilágban: talán
Földön kívüliekben: igen
Magadban: simán

Mit gondolsz róla?

Álmok: vicces
Szerelem: szép...jó...erről nem kell gondolkodni, ez csakúgy megtörténik
Élet: köszönöm van sajátom, használom is rendesen
Halál: nem félek tőle, másétól talán jobban
Dohányzás: hát...ez egy ilyen világ
Káromkodás: aszófő rászoktatott, de azóta sikerült leszokni

Egyik-másik:

Vanília - csoki: csoki
Sör - bor: bor
Szárazföld - tenger: tenger
Fekete - fehér: fekete
Hideg - meleg: meleg
Nap - Hold: Nap...ősszel
Állat - ember: ember..mindenképp
Rend - rendetlenség: rendetlenség kicsit rendesen

Közösség:

Szeretsz vásárolni? igen
Szeretsz emberekkel találkozni? igen
Hogy jössz ki a környezeteddel? ő és én megvagyunk
Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat? bemutatkoztunk egymásnak
Szeretsz középpontban lenni? vannak pillanatok, de után már nem olyan jó
Szereted, hogy ha boldog emberek vesznek körül? attól függ
És ha szomorúak? attól függ
Milyennek tartanak a többiek? ezt én nem tudhatom, de remélem nem tragikus

Előfordult már, hogy:

Ültél már repülőn? legjobb
Voltál külföldön? igen, de akár most is indulnék
Sírtál mások előtt? igen
Másztál fára? rendes gyerek voltam, hát persze
Találkoztál már híres emberrel? igen, beszélgettünk
Eltört egy csontod? az én családomban??tesióra...
Be kellett feküdnöd kórházba? talán mikor megszülettem
Telefonbetyárkodtál? nem
Lógtál az iskolából? hihi...bőven
Úsztál tengerben? igen
Voltál templomban? szeretem a templomokat, és a kilincseiket, meg bennük lenni is
Fent maradtál egész éjszaka? igen
Táborban voltál? igen, de nem teljesen az én világom...
Gondolatban megöltél valakit? néha

Egyéb:

Jobb, vagy balkezes vagy? jobb
Mi van az egérpadodon? egerem sincs, nemhogy pad
Mi van az ágyad alatt? szivacsom van
Mitől félsz a legjobban? várni
Mi jár most a fejedben? egyek-e vagy tanuljak...
Vannak háziállataid? mondtam már, hogy emberek...

Múlt:

Akit a legjobban hiányolsz: az ex-családomat kompletten
Amit a legjobban hiányolsz: nem nagyon van ilyen
Életed legszebb időszaka: most
Életed legrosszabb időszaka: 2006 (vannak ott is kivételek, de kemény labilitás volt akkoriban)
Ha visszamehetnél az időben, hova mennél? én inkább előre mennék...hátrafelé nem érdekel
Egy dolog, amit megbántál: van pár ilyen, de nem durvák
Egy dolog, amit elfelejtenél: a zeneiskolás berögződést
Mi akartál lenni, ha nagy leszel? nagyon ügyesen mindig azt válaszoltam, hogy majd eldől, de volt pár vicces ötletem

Jövő:

Állás: hagy legyek benne én
Házasság: nem feltétlenül kell papíralapú, de nem akarok egyedül lenni..nem nekem való
Gyerekek: én szívesen...
Fiad neve: kretén ötleteim vannak csak
Lányod neve: Ilka
Hol fogsz lakni? Sok helyen és majd utána meglátom
Mit fogsz csinálni 20 év múlva? még a ma délutánban se vagyok biztos, nem hogy 20 év múlva, de az tuti, hogy sok mindenen túl leszek addigra

4 megjegyzés:

bemapoe írta...

Az Ilka nagyon tetszik. Ha nem lesz lányod, lenyúlom. Stipi-stopi.

zsozsika írta...

nem teheted...lehet, hogy 50 évesen szülöm meg az első lányom...én találtam ki...enyém...utolsó csaló lennél és nem beszélnék veled soha többet...tényleg:)

bemapoe írta...

Ilka, vagy Dali Zsófi...?

hm hm hm

hm hm

hm

Ilka.



Ez van. :P

zsozsika írta...

halj éhen te aljas..ezt a nevet én találtam ki