vasárnap, január 18

kovács jános

veszélyes ha az embernek annyi ideje marad, hogy iwiwezni kezd miközben kicsi képernyőben megy a monitoron valahol a malacka a hős...eredet,i dalokkal, minden extrával... közben időnként bedőltem aludni...ennyi volt az egész nap..a múzeumra már nem jutott a felhalmozott energiahalmazból..én úgy kimerültem a heverészésben... gyenge vagyok, ha ennyire nem vagyok képes így vasárnap, node lesz még időm, meg különben is ki az a hülye aki vasárnap hajnali fél 11kor felkelés után elindul a néprajzi múzeumba cidriben és egyedül...nem én..majd máskor..én igazából már mennék haza, bár ott is ez a butulás lesz három hétig, net, filmek, tv, könyvek, időelbaszás....utaznom kéne? de akkor meg semmi értelme, hogy azt várom, hogy végre suliidőben is miskoclon legyek egy kicsit...gondolj gondolj gondolj....Nekem is kell egy Kovács János/Mr.Sanders sarok valahol...mézet már ma ettem...

1 megjegyzés:

Bálint írta...

ha elmennél megyek veled... csak messziremenjünk.. ;)