szombat, december 20

christmas is here...

egyedül festek mézeskalácsokat, mert karácsony lesz, ha nem tudnátok...engem még emlékeztetni kell erre, mert magamtól nem megy...az adventet egy héttel hosszabbra gondoltam, hogy csak éljem túl a megszállást, a karácsonyt, a szent családomat plusz ezer fővel,aztán majd jön az idill a határon... s
zép mézeskalácsokat festettem, de nincs bennük semmi..akár papírra is nyomogathattam volna a fehérséget, ugyan annyira éreztem volna meghittnek az egészet...egyedül vagyok, messze a határ és hiába várok még egy hetet ilyen savanyú arc még a távoli zemplénben sem fog örömre hangolni,pedig alig vártam, hogy végre lássam...
a legkedvesebb rokonom szerint én csak sajnáltatni akarom magam...lehet, mostanában ehhez értek a legjobban, ne haragudjatok, igyekszem kiheverni...eddig a mézeskalácsban reménykedtem,de rajtam már megint csak a brácsa segít
...egyébként azt kértem karácsonyra...annak örülni is fogok rendesen, ha kapok brácsát a fülembe, kezéből

Nincsenek megjegyzések: