kedd, december 2

csak a legbátrabbaknak: családi beszélgetés

Zsófi: ugye...felesleges tagja vagyok a társadalomnak...
le kell lökni egy szikáróóól
Dali: ejejej
ha kiállsz a japán szigetív tetejére és a mariana árokba veted mgad megengedem
de csak ha pont odsa
Zsófi: tudok úszni...:s
nem jó
Dali: el sem tudsz ugrani addig
nézz rá egy térképre
Zsófi: jaaaaaaaaaa
hehe
Dali: el se látsz addig :d
Zsófi: hüje
Dali: e leszhatsz az asztenoszférába
vagy andezites vulkánitörésként végezheted
asztenoszféráig ott nem jutsz le
Zsófi: a másodikból kérnék kettőt
Dali: akkor jó helyn jársz
Zsófi: :P
én? mindig
Dali: csak figyelj h ara menj amerre a tengeri üledékek
Zsófi: köszi,hogy szólsz
fogadok föviből lesz valami felelés
Dali: mertarra az andezites kitörés
Zsófi: jójü
Dali: nem
csak jóvok
órán
Zsófi: jaaa értem
Dali: mert elmayarázzák én meg megértem
vn ez így
farkasanna
Zsófi: ő tud vmit
Dali: ha az azsztenoszférában akarsz megmártózni a csendes óceánnál kell keresnefd egy óceáni hátságot
nemnehéz
mert az egész pazifikus lemez széle az
Zsófi: menni fog
jó vagyok föviből
Dali: csak majd szembejön a bazalt meg a gabbró
denetörődjvele
csak amerre a rádioaktív bomlást érzed
Zsófi: érezni fogom
már most is bizserget
nikkel és urán érc vonzását fogod érezni
leginkább
Zsófi: jó ezt tudni
Dali: ugye
és majd áramolsz az asztenoszférában és mogásrabírod a litoszférát
Zsófi: jó lesz, nagyon jó lesz
Dali: és ha a geotermikus grádienst figyelembe vesszük Mo.-n 33 fokot melegszik 100 méterenként az asztenoszféra pedig 270km mélyen van kb
az elég kevés lenne
100°kb
itt mostát akarlak baszni ez tévesadat :d
a geotermikus grádiens hány méterre van vonatkoztatva?
Zsófi: sztem én már nem figyelek







4 megjegyzés:

Bálint írta...

geotermikus grádiens magyarországon:
kb. 33 méterenként nő egy fokot a hőmérséklet ;)

zsozsika írta...

na ez az amire már nem figyeltem

Wing írta...

Konklúziók!:)
1.) Tuti rokon, mert így két vadidegen ember (reményeim szerint) nem tud beszélgetni!:)
2.) A szépirodalmi szöveg koronája mint olyan megremeg könnyben fátyolodzó szemeim előtt...
3.) .....

:D

zsozsika írta...

ja csak hogy oszlassam a homályt, ez az öcsém és én köztem folyt le...nem a másik hasonló nevű kevésbé aktív csevegő és én köztem,de igen Kristóf jók a meglátásaid:D épp eszű emberrel így nem beszélgetek