péntek, december 5

sokadik titkosbitkos, most én

ŐŐ nehéz belekezdeni, mert van ami valaki előtt titkos, de más előtt nem..olyan, hogy csak az én titkom nincs...velem az történik meg igazán, amit elmondtam másnak...rosszul vagyok összerakva, de azért próbálkozom
1. annak ellenére, hogy nagy utazónak álcázom magam, tudok gyomorgörccsel vonatra szállni az utazás ténye miatt

2. van bennem hajlam a kannibalizmusra
3. igazából magyar szakosnak kéne lennem
4. sose voltam még Erdélyben és ezt néha nem merem bevallani
5. rettentően félek nagy dolgokra várni
6. talán lehet, hogy rászoktam a dohányzásra, de nem, én abba tudom hagyni
7. annak ellenére, hogy bátran és büszkén kidobom az egereket a kukába, rettenetesen félek attól, hogy egyszer egy álmomban bemászik a számba, csak a bosszúállás kedvéért

aki érez rá kedvet átvállalhatja a feladatot, hogy kitaláljak még hét bloggert, de mondjuk kedves öcsém te biztosan és kötelezően nyílj meg a világ előtt

1 megjegyzés:

bemapoe írta...

Itt mindenki rosszul van összerakva?
Az 5. nálam is megvan.