vasárnap, december 28

holnap karácsony

na eddig vártam, túléltem...holnap el, és jön a karácsony...bár tekintetel arra, hogy a nagy karácsonyi zabáláson túl vagyok, nem tartom jó ötletnek, hogy holnap a gönci uszodában kezdjük a közös ünneplés...nem szép, hogy ilyen ötletei vannak..télen egyébként se szokványos viselet a fürdőruha...mindegy...nem ezen múlik...mondjuk korizni szívesebben mennék ha már mindenképpen vízközelbe kell kerülnöm...nem panaszkodom, most már tényleg nem...alig várom, hogy egyet aludjak, és 5:45kor csörögjön az órám és pattanjak ki az ágyból, majd onnan egyenesen a tiszaira, onnan meg a végtelenbe és tovább...
egyébként hős turista vagyok, van bakacsom meg minden, de intéztem egy térképet is minden esetre...
na szilveszterkor találkozunk...vagy neten vagy élőben, de én búcsúzom addig is:D

Nincsenek megjegyzések: