csütörtök, december 25

inkább olvassatok másik blogot...csak bálintban vagyok biztos,hogy ez nem tesz rosszat a karácsonyának

hogy lehet, hogy nem kaptam egy könyvet sem? így filmeket kell néznem, és nincs mit olvasnom... a nappali pedig filmnézés szempontjából nem semleges terület... nem érdekel senkit rajtam kívül a nyugat100 irdoalmi műsor, helyette valami egyiptomi kígyós marhaság megy...és még a tegnap esti ezer éve tradicionális karácsonyi szószt, amiért mindig csurog a nyálunk, azt is meg kellett védenem...
elegem van ebből, és még holnap jön a big family with all of the németek... nem bírok már tovább várni..ennyit szenvedni három nap normáis karácsonyért...
az sem segít, hogy minden faszségért engem ugráltatnak a szomszédbe, mert anya ugye ip-vek van az öcsémnek meg félkeze van...ígyhát én csomagolom a németek ajándékait jó kedvemben...hánynom kell, vagy sírnom, még nem döntöttem el

5 megjegyzés:

Bálint írta...

please.. a karácsony és a normális szó amúgy sem összeegyeztethető...

Nap írta...

kimenekítselek? épp ráérek.

Tomi írta...

én kaptam jó könyveket, amik mondjuk az én elborult agyamhoz passzolnak, de egyszerre úgyis csak egyet olvasok, ajd adok kölcsön:)

zsozsika írta...

kedves tőletek, hogy szíveteken viselitek a lelki világomat:)
jól esik ez itt...:P

Nap írta...

összetartó bloggertársadalom, ó jee.