kedd, április 27

life is fucking beautiful

az a helyzet, hogy bármire azt tudom mondani, hogy nem ezen múlik és mégis valamin múlik, mert mégiscsak örülök annak, hogy én én vagyok
meg annak, hogy verseny űzünk a meglepetésekből és ma megkaptam a világ legbájosabb fényképezőgéptokját a legfintifantasztikusabb meglepetésben versenyző barátomtól
a hétvégén meg faltam színes palacsintákat, meg ma is voltunk hajóssal a toldi moziban és amikor megjelent a lány,akitől még ma is kicsit összeszorul a gyomrom, mert egy egykori nem nekem szóló sms-e felkavarta körülöttem a boldogságos állóvizet...mondjuk egykor, nem most...
a holdudvar meg kúl hely, mert úgy rúgnak ki, hogy hozzánk vágnak két ezüst marlborot...
az élet szép és én meg életben vagyok és örülök, hogy candyland közvetlen szomszédságában az én kis világom...
LIKE, hogy tömören fogalmazzak

Nincsenek megjegyzések: