hétfő, április 12

történelem

a történelem alakulással elégedett vagyok, ott voltunk, ahol kellett, bár tudtommal eddig egyik híradásba sem került bele, ahogy nyilvánosan fogyasztjuk a citromos gössert, vagy az, ahogy hangulatot teremtve táncolunk a várakozó tömeg előtt. még a több technót buliba is elmentünk, bár abban már akkor sem nagyon hittünk, amikor lekötöttük a bringánkat és felettünk rezgett az épület... azért bementünk, körbementünk 2X én letámadtam egy másik vöröshajú bálintot, hogy ő biztos nem ismer meg (pedig versenyeztettük már a hajunk vörösségét, és akkor én nyertem)
aztán a jó történelmek meg úgyis sebbekkel zárulnak, ezért estünk egy szépet a gucci előtt, de ezt utólag bevallva nem csináltuk elég jól... a harisnyámnak, meg anett gatyájának úgyis mindegy, úgyhogy szakíthattunk volna még bele egy kicsit és sajnáltathattuk volna jobban magunkat...az is felért volna egy befektetéssel, de így a két fiatalember csak konstatálta, hogy nekünk semmi bajunk és fittyet sem hánytak az abszint felajánlására...
de a történelem úgy alakult, hogy a fiúkat már nem érdemes meghívni alkoholra, le se szarják az embert...(ez is tegnapi tapasztalat)
azért meglehetősen jó buli volt, talán sikerül visszaállni a februári menetrendre és végre jól érezni magunkat egész este... az i am in dolgon még van mit gyakorolni, de jelen esetben mi mindent megtettük, mindig a másik oldal tolta el

Nincsenek megjegyzések: