szombat, április 10

megint felkeltem reggel rohadt korán, hogy tudja tanulni..elpször azért nem ment, mert megkaptam az első fizetésem, ami hát ha nem is duplája, de jóval több lett, mint amire számítottam, így gyorsan el kellett mennem itthonról és vennem egy könyvet, bevásárolni hétvégére csomó nyalánkságot, hogy tanulás után mondhassam, hogy mert én megérdemlem
aztán hazajöttem és dél lett írtam egy fél oldalt és elkezdtem főzni, de olyan jól sikerült a kaja, hogy jól megettem az összeset, ittam egy citromos gössert majd egy órája lefeküdtem
aztán megnéztem egy gyilkos számokat, mert áááá még három óra van, ha nem keltem volna fel még úgyse tanulnék...aztán elaludtam aztán most keltem
ez neccc.... fél nyolc van

3 megjegyzés:

Bálint írta...

a dolgozó emberek élete kemény :P

Viktor írta...

Te is gyilkos számokat tolsz most? :D

zsozsika írta...

jap...