kedd, augusztus 24

Did your turn it off and on again?

kell nekem ez a megszégyenítés? felhívtam az IT-t megint. Próbáltad már újraindítaninál komolyabb volt a probélma, ezért... semmi extrát nem kellett csinálni, én is meg tudtam volna oldani, de nincs hozzáférés, access denied, stb... muszáj volt velük beszélnem... de minek ez nekik? ha én meg tudom csinálni, akkor miért kell megszégyenülve felhívnom őket, nekik miért kell unottan bepötyögni az infókat és miért nekik kell azt a hármat kattintani, amit én is megtehettem volna... jajj soha többet ezt a telefonon keresztüli utálatot nem akarom hallani, csak sajnos van annyira szar ez a számítógép, hogy időnként fel kell vennem a kapcsolatot velük... ők utáltatják meg magukat az emberekkel, nem feltétlenül az emberek hülyék... nem gondoltam volna, hogy ez egy olyan nap lesz, amikor oltalmam alá veszem az egész hülye majom emberiséget

Nincsenek megjegyzések: