vasárnap, augusztus 15

tálentum vagyok-e?

A helyzet az, hogy napok óta azon gondolkodom, többeket bevonva a fejtörésbe, hogy van-e olyan dolog a világon, amiben én egy tálentum vagyok. Az antitálemtumságot napi szinten tízszer be tudom bizonyítani, de az ellenkezőjéről még nem kaptam megerősítést se magamtól, se másoktól. Talán a hajvágás, amit még el tudok valahogy végezni, de abban sem tehetségről beszélünk...bárki jobbat csinálna, csak én merek belevágni.
Ezúton kérek mindenkit, hogy akinek eszébe jut valami, amiben nem vagyok teljesen reménytelen, az szóljon nekem, hogy megnyugodjon a lelkivilágom
Ez az egész azért került most ide, mert 5 percig feküdtem a hátamon és dobáltam a fejem fölé egy babzsákot, amit 3x sikerült elkapnom az 5 perc alatt... a maradék időt azzal töltöttem ki, hogy utánamásztam a babzsáknak, mert leesett...

4 megjegyzés:

tifany írta...

én feladtam ;)

zsozsika írta...

kösz betti sokat segítettél :)

Vik írta...

marhajól írsz. :)

zsozsika írta...

köszi:)