szombat, augusztus 7

duck & cover

Mennyire jogos, ha az ember egyedül dönt? 3-ból kettő szerint ne legyek szar alak... 1 szerint over és nincs mellébeszélés... aztán itt vagyok a túloldalon én, aki kattog napok óta, aki tegnap azt a kifogást kapta, hogy nem megyek át, mert esik az eső... ma conversation lesz... utálom ezt... minek arról beszélni, amiről tudom, hogy nem működik... és minek beleszólni abba, ami nem megy magától? és akkor ezek után majd minden este tartja elém a műsortervet, hogy hova mennék? vagy majd én megmondom, hogy hova 100x, ő meg majd egyszer, aztán egy fél év múlva kapom a fejemre, hogy mert mindig az van, amit te akarsz
utálok gonosz lenni, de utálom azt is, ha magyaráznom kell, hogy mit szeretnék
olyan ez, mint a viszonyom a tengerrel. először úgy láttam a tengert, hogy két hétig vitorláztam, azóta a tengerparton feküdni valami olcsó kielégülés.
egyszer már működött conversation nélkül, akkor most már megint minek az?
az esernyő miatt van az egész... mert tegnap esett és ott volt nálam az én tökéletes esernyőm, ami romhlmaz volt és amikor megmutattam anettnak meg bálintnak rögtön tudták, hogy mit látok benne. mert tudták, hogy én vagyok az az akárkibárki, aki az ilyen dolgokat szereti... és ő? ő mit tud rólam? tetszett barcelona, bírom a norvégokat, nem vagyok féltékeny típus, dolgozom, andragógus vagyok, valami hülye képzés miatt szombaton is hamar kelek és rengeteg hülye kép van rólam az interneten.
ez még nem én vagyok... én többet tudok az ex nőjéről.

Nincsenek megjegyzések: