csütörtök, szeptember 24

egy nap és még egy kicsi amikor van mit bloggolni

az élet szar...kezdek egy majdnem durva balesettel a kálvin téren, ahol beszorul a kerekem a sínek közé, mögöttem villamos, mellettem autók hada, közben lelkes rajongók, akik szerint a szoknyám túl hosszú a bringázáshoz, mert így nem látszik semmi...aztán nagy adag kávé, iskola, koncerthalmok, a bringám véletlenül hozzákötöm egy másikhoz, aki bosszúból visszaláncol az enyémre...görény...nem direkt volt, de a ktm ma a deákon éjszakázik én meg bízom benne, hogy reggelre szabad lesz és én elvihetem, ezek után hosszas vázon utazás, bebizonyosodik, hogy a gellérthegyi mendemonda true story...ott nem csúzdázhat az ember csak úgy gyanútlanul...végül vázon utazás és én haza érkezem, ahol a szobatársam bepasizott így a szoba ajtón egy szolid moziba mentél felirat vár...bulizzak??? nem...finoman felajánlanak még alkoholt...én elfogadom..végre bejutok a némileg fülledt szobába, ahol a két gyanútlan áldozat végignézi, ahogy mindent szétszórok, elhagyok, elmennék zuhanyozni, de nincs villany és a víz is hideg...

have a nice day...

Nincsenek megjegyzések: