kedd, szeptember 29

Projekt1

Itt Varga Ede üzenetrögzítője, kérem hagyjon üzenetet!

Nem tehettem, hiába a ma körülbelül millió telefonszám amit felhívtam, elcsacsogtam, leinterjúztam, felinterjúztam, kvótából ki- beraktam, nem beszélhettem rá az üzenetrögzítőre, pedig kérte, hogy hagyjak üzenetet...varga ede..kérte, hogy hagyjak üzenetet, ha már a rögzítővel beszélek....én meg nem voltam ennyire kemény, hogy az első napomon máris szembeszegülök a szabályokkal

Ezúton is sajnálom, hogy nem hagytam üzenetet...

Projekt2


A város jótékony és láthatatlan bringaszerelőjének köszönöm, hogy ma úgy láthattam viszont a bringám, ahogy kell és nem kellett szomorkodni a nyamvadt kis szög miatt...

Projekt3

Holnap azaz szerdán igen és végre és igen megyek ki szentendrére... nem lesz ott semmi dolgom, mint minden áldott nap kötelezően sétálni, napon fürdeni, olvasni, elmélkedni, hogy miért is kemény az élet...nem fogok sztem talán lehet, de mégis bloggolni se