szombat, szeptember 5

hát itt vagyok, hát csaklejöttem a földszintre, hogy felvegyem a kapcsolatot a drága öcsémmel
aztán egész jónak mondhatnám ezt az idei szeptember kezdést, de nincs kedvem hozzá, bár van saját ikeás négylábú asztalom, rájöttem, hogy ősszel a legjobb az otthonérzetet megteremteni így gondolkozom, hogy hogy legyen otthonos a kis lakrészem, amit egyenlőre két még ismeretlen emberrel fogok megosztani....van egy lány aki már hagyott morzsákat arról, hogy él, és a továbbiakban a kollégiumban is fog élni... nem sokat tudok róla, de végigböngésztem a ruhatárát, bár ugye nem ruha teszi az embert, aztán megnéztem mind az egy darab könyvét, ami a minden elsősnek járó ténykönyv... tófk-os a leányzó, vidéki, mert ugyebár koliban él, ruhái alapján nem egy szélsőséges típus, van egy egész érdekes cipője, bár nem az esetem
végre a 49es villamos közelébe kerültem, amire azóta vágytam, hogy megnyitották a tömegközlekedők a szabadsághidat...
aztán még akartam írni, egy felemás, meg egy egész más koncertről, egy buliról, ami jó volt és hosszú idő óta először régi arcokkal találkoztam, beszéltem, na meg a többi, ami egy házavatáshoz szükséges...de ezekről majd máskor, ha megért rá a kedvem, vagy soha, ha a kedvem mindig éretlen és zöld marad :)

Nincsenek megjegyzések: