vasárnap, szeptember 6

kollégium part 2

ez az én formám... itt az este, holnap kezdődik az iskola, én nagyban várom, hogy a szobatársaim köül majd valaki megjelenik...meg is jelent egy lány, de kiderült, hogy nem a B szárnyban lakik, hanem az A ban...segítettem neki átcuccolni... nem kellett volna... az A épület messze szárnyal a Bhez képest... csomó szimpatikus ember van a folyosón, bezzeg nálunk már be is indult az egyetemista élet és isznak együtt a cigisvödör felett... megint nem érintett meg a kolis bandába tartozás... pedig lehet az jó is...ma láttam leventénél...szobák összenyitva, mindenki ismer és kedvel mindenkit... együtt élnek...pestiek is vannak, meg vidékiek, meg akárki... aztán ott van a hely, amit lesznoboztam..sztem ott is működik ez a dolog...lehet, hogy szar koliba kerülök mindig, de lehet, hogy alkalmatlan vagyok az effajta életre...
bár most én is a közösség része vagyok, itt ülök kb 100 emberrel a földszinten és szívom magamba az internetet :D azért poén...a végén még nagyobb kocka leszek, mint az öcsém... :D

1 megjegyzés:

Bálint írta...

esélytelen. a papírkutya messze nem bagoly...