péntek, szeptember 18

spontán módon tegnap már haza is jöttem leventével, hogy megint ne sikerüljön elmennünk táncházba...ez gy megy...oda nem egyszerű eljutni...legalább annyira bűvös kör veszi körül, mint mostanában a müpát...
itthon meg aztán mégis jó egy kicsit lenni...hangosan coldplayt hallgatni az őszi reggelben ülve pizsamára húzott pulóverben... sárga fény, kávé, fák bokrok, stb... tiszta giccs, de mégis szép...otthonos...
aztán meg rájöttem napközben, hogy milyen nagylány is lettem időközben... nem ismertek meg anyánál az oviban, mert oly rég láttak, meg találkoztam a saját exovónénimmel is, aki szintén gyenge kis sokkot kapott attól, hogy az óvodása nem is iskolás, hanem egyetemista... szóval ma megöregedtem

bálint most szólt, hogy nincs hosszú i betű... ()gy nem is folytathatom :P

Nincsenek megjegyzések: