vasárnap, szeptember 27

senki nem találná ki ismerve engem, hogy hol voltam ma egész délután... állatkertben... igazi zoo-ban
így nem gyerekként is voltak izgi dolgok... például értékelem, hogy ugyan viszonylag kevés négyzetméteren vagyok sok emberrel, de pl a jegesmedve nem mehet ki a ketrecből, míg én igen
egyébként lehet, hogy csak emberi hajlam, hogy emberi gesztusokat, mimikákat véltem felfedezni az állatokon, de szinte biztos vagyok benne, hogy a kis szapora makikon kívül az összes minimálisan megőrült már az unalomtól meg a bezártságtól..a majmok jól bírják..ők játszanak...
mondjuk ott se mindegyik
ja meg még a tevével voltam elégedett...leköpött egy szimpatikus anyukát, mert piszkálta a fejét... hehehe... állatkert...magam sem hiszem el, de azért jó volt...fizetni mondjuk nem fizetnék érte

Nincsenek megjegyzések: