vasárnap, szeptember 13

kivetett magából a müpa... a héten háromszor indultam el megnézni a capa kiállítást, és csaknem jutottam el egyszer sem...cserébe voltam állásinterjún, sétáltam és olvasgattam hosszasan, megnéztem pár érdekes filmet(pl lajkó félix főszereplésével..fura) aztán ma végül elmentem a nemzeti galériába...végignéztük az egészet...én csak munkácsyt hagytam ki, mert az nem volt bejövős és volt a közelben olyan ami lehetett hosszasan nézegetni...egyébként mivel zárás előtt kicsit több, mint két órával érkeztünk, kicsit sietős volt a trip, de baromi jól szórakoztunk...eleve jól indult , mivel egy alig egyembernyi úton kellett az ünneplő tömeg mellett besurranni, mert mi nem vettünk ünneplős borivós jegyet, hanem csak szolid kis diákot...kedden senki nem szóljon hozzám, csak aki a müpa felé megy és esetleg el akar jönni oda velem..vagy nem velem ,de arra megy :D micsoda humor

Nincsenek megjegyzések: