péntek, május 28

daily rutin

eddig történt ma:
1) reggel nem ment az internet, én felhívtam az IT-t, a válaszuk sajnos rádöbbentett, hogy sehol nem vagyok a felhasználói szintű számítógépismeretektől és csak egy buta kis irodai picsa vagyok: Próbáltad már újraindítani???? (aki nézett legalább IT crowd, vagy crowded , fogalmam nincs részt, annak tudnia kell, hogy ez mit jelent...egy IT-s egy cégnél ezt tudja mondani a telefonba) Lehet, hogy én is csak egy magnóval beszéltem, de a probléma megoldódott :D

2) mivel két helyen vannak a főnökeim, van a napnak egy olyan része, amikor az egyik azt hiszi, hogy a másiknál vagyok, a másik meg azt, hogy még az előző helyen, plusz még mindeketten belekalkulálják az ebédidőmet...ennek következtében az egy órás ebédidőm duplájára duzzad, amit ma kihasználtam anettal, jót ettünk, jót fagyiztunk, akartunk jót kávézni, de a bailey's shake kicsit drága volt, így csak háháháháááá jól elvoltunk...

ez lesz még:

1)össze kell szendem a városban az anyám, beültetni a koliszobámba

2)elmenni fókuszcsoportos beszélgetésre a müpába utalványért cserébe

3)babysittert találni az anyámnak, hogy elmehessek a mai koncertkoncentráció egyik eseményére legalább... vagy elviszem anyámat is... NEM

Nincsenek megjegyzések: