kedd, május 4

Tudom, hogy nem túl barátságos, hogy azon háborgok néha, hogy dolgzonom is kell a munkahelyemen, viszont most tényleg és komolyan szar a helyzet... Reggel óta a 3. kávét iszom és alig várom, hogy végre lemehessek dohányozni, mert rettegek attól a pillanattól, amikor felhívnak, hogy akkor gyere dumáljátok meg a heti teendőket a nagy nagy nagyfőnökkel
én nem tudok angolul...én béna vagyok...hivatalos és protokolláris szutiációkban meg gyűlölök jelen lenni...nem az én terepem... ok, hogy képes vagyok emberekkel kommunikálni, de nem irodai dolgokról,meg fénymásolásról, meg nyomtatásról, meg zsolnay porcelánba kávéfőzésről...
5ig itt ülök majd egyedül, úgy hogy nincs kihez szólnom és hergelem magam... minek kell nekem ilyen hülye szituációba keverednem...
max kirúgnak, de először gondolom ezt úgy, hogy nem kéne

2 megjegyzés:

Bálint írta...

ó, ugyan. az élet kemény :P

bemapoe írta...

Ja, logikus: kipróbálnak egy durva szituációban, majd amiért nem teljesítettél az eredeti szintnek csak 78%án, kirúgnak. Merthogy annyin legalább fogsz.