hétfő, május 17

helyzetjelentés

nem tudom, hogy érdekel-e valakit, vagy csak magamnak szedem össze a dolgokat, de kényszerem van a megörökítésre
ugyan a víz apadt tegnap este, 20 cm után megállt és azóta is ömlik a kertünkben a szomszéd nénitől...nem emelkedik, folyik át a másik kertbe
el kéne homokzsákozni azokat a részeket, ahol már csak kicsi a víz és onnan kiszivattyúzni oda, ahol nagy, de ehhez kell homok, aminek szűkében állunk (1 vödör)
másrészt addig még egyikünk lelkierejéből se futotta, hogy bemenjünk a pincébe felmérni a károkat...mindannyian tudjuk hogy ott minden bukó...
aztán ugy a gázkazán a pincében volt, úgyhogy annak vége, viszont így nincs fűtés, viszont hideg a lakás...nem baj van cserépkályhánk, de az meg nem akar begyulladni, mert valahol el van dugulva, úgyhogy marad a hideg
közben beázott a tetőnk és mivel anya fél felmenni a padlásra nekem kellene áthidalni a helyzetet.... az egyik helye ok, mert oda tettem egy vödröt. az én szobám felé viszont nem fér vödör, mert túl alacsonyan van, oda betettem egy kis cserépdarabot, de szembe röhögött, mert egyre nagyobb a folt...ki kéne cserélni a cserepet, de erre még nincs képesítésem és nem akarok hozzányúlni, mert ha többet elbaszok csak nagyobb lesz a gáz.
aztán bálint szobájába a pincéből felmenelkültem a hangyák, mert úgy érezték, hogy vízben élni nem menő, hát élnek inkább velünk együtt...basszák meg...
szociálisan indokolt, hogy valaki álljon be mellénk a szopóbódéba, mert nekünk már köszönjük, elég volt a folklórműsor...
ha van ötletek a cseréphez, vagy a homokhoz, bátran lehet megosztani...nekem az agyam már nem működik...túlélésre hajt

4 megjegyzés:

Bálint írta...

baszki a "szociálisan indokolt" magyarázatot mellőzd kérlek, mert ütni fogok. brr.

zsozsika írta...

a tévében mondták, azért mondogatja ezt mindenki

Bálint írta...

értem, tehát akkor agymostak benneteket.

Varga Viktor írta...

"szopóbódé" :)

sikerült megoldani mindent? :D