kedd, május 11

döntésképtelen

2 héten belül el kell döntenem, hogy felnőttképző, vagy művelődésszervező akarok lenni... Eleinte biztos voltam a művelődésszervezésben, de a szakmai gyakorlatok nem erősítettek meg ebben, míg a felnőttképzés felé erősen orientál a 8.emelet munkakínálata... Már kezdtem biztos lenni a döntésben és erre ma felhívnak, hogy szükség lenne rám egy népmese mondó verseny lebonyolításában...rám, nem a másik 2 szakmai gyakorlatosra, aki ott dolgozott... hogy döntsek így ? melyik akarok én igazából lenni? szívvel lélekkel a kultúra megmentésésn akarok fáradozni, miközben se én se a családom nem tud igazán megmenekülni, mert szinte 0 keresetem van, vagy a saját életemet akarom megmenteni és jó pénzért jó helyen dolgozni kevésbé izgalmas, de azért mégis érdekes helyen
de legalább nem kilátástalan a helyzet

1 megjegyzés:

Viktor írta...

szervezd meg a mesemondót, aztán majd csak lesz valahogy. :)

de ha előkerült, hogy vonz a 8. emelet, szerintem már tudod.