vasárnap, május 16

hülye hülye telefon...hüllye hülye tegnapi nap este 10:22től, addig semmi bajom nincs vele... Valamiért azt gondolom, hogy ugyan olyan törvényen kívüli volt a tegnap előtt este, meg a t4egnap reggel, de közben nem is ,mert csak egy kocsmában ültünk és beszélgettünk, hajnali 5ig.. hatra hazaértem, ettem, lezuhanyoztam, bepakoltam még volt egy órám aludni...el is aludtam, de 10:22kor keltem 8 helyett, mert lelöktem a telefonom, ami nem ébresztett...aztán kétségbeesett telefonok, taxi, lekurváztam a diszpécsert, beértem szarrá ázva, kicsit még részegen.... túléltem, de rohantam a vonathoz, anya órák óta várt rám, hazafelé végig aludtam az utat, mire hazaértem brutális fejfájás és nem igazán a másnaposságtól, minden extrával, amire máskor csak ingerem van, de most sikerült is.... nem tudom, hogy és mikor kerültem álomba, de a nappaliban aludtam és kipihentebben ébredtem, mint hetek óta bármikor... aztán az öcsémet nem találom reggel óta, pedig tegnap alig beszéltem vele... túléltem...kipihent vagyok, úgyhogy kezdem az egészet elölről

Nincsenek megjegyzések: